Kvalitātes politika vērsta uz
- esošo un potenciālo klientu nodrošināšanu ar augstas kvalitātes pakalpojumu būvniecībā;
- pasūtītāja prasību izpildi un nepārtrauktu sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu;
- uzņēmējdarbības un operatīvo izmaksu samazināšanu;
- neatbilstošu produktu un kļūdu novēršanu vai mazināšanu;
- visu darbinieku līdzdalību, organizējot mācības un kvalifikācijas paaugstināšanu;
- brīvu informācijas aprites nodrošināšanu starp darbiniekiem;
- sistēmas pilnveidošanu un pastāvīgu tās efektivitātes paaugstināšanu.
Vides politika vērsta uz
- vides tiesību normatīvo aktu prasību ievērošanu, būvdarbu izpildes laikā;
- rūpēm par vides piesārņojuma mazināšanu būvdarbu izpildes laikā, veidojot nodarbinātajiem vides apziņu;
- piegādātāju, klientu un sabiedrības informēšanu par uzņēmuma aktivitātēm vides jomā;
- sistēmas pilnveidošanu un pastāvīgu tās efektivitātes paaugstināšanu.
Arodveselības un darba drošuma politika vērsta uz
- darba tiesību normatīvo aktu prasību ievērošanu darbu izpildē, īpaši būvdarbu izpildes laikā;
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību un risku vērtēšanu, iesaistot nodarbinātos un darbinieku pārstāvjus, un informēt par riskiem un veicamajiem pasākumiem riska novēršanai vai mazināšanai;
- darba vides risku novēršanu vai mazināšanu, ja iespējams, vispirms izslēdzot cēloņus, pēc tam izvēloties kolektīvos darba aizsardzības līdzekļus un pasākumus, bet individuālos aizsardzības līdzekļus izmantot kā pēdējo iespēju;
- nodarbināto zināšanu līmeņa paaugstināšana – apmācību un instruktāžu darba aizsardzībā;
- nelaimes gadījumu un arodsaslimšanu darba vietā novēršanu/ samazināšanu un to izmeklēšanu;
- darbinieki arodveselības veicināšanu, nepārtrauktu profesionālas darba vides uzturēšanu;
- sistēmas pilnveidošanu un pastāvīgu tās efektivitātes paaugstināšanu, iesaistot nodarbinātos un darbinieku pārstāvjus.